پرسش و پاسخ های دینی
✅پرسش:
سلام بزرگوار بنده دختري مذهبي هستم واين 32سال خداراشکر ياد خدا واهل بيت ع وانس باانهارو داشتم ودارم ورکورد خوابهاي معنوي را شکستم خواب اهل بيت ع هم سعادت داشتم اونم چند نفرشون.يکي از آرزوهاودعاهايم اين که بتونم اهل بيت ع رو خواب ببينم ودرعالم خواب باهاشون حرف بزنم خيلي دلم ميخواد به اين حاجت برسم البته در بيداري خيلي باهاشون حرف ميزنم دلم که ميگيره کلي باهاشون حرف ميزنم وارامش ميگيرم حالا سوالم اينه من چه کار کنم که به خدا واهل بيت ع نزديکتراز قبل بشم طوري که به آرزويم برسم ؟وهميشه از خدا ميخوام مرا به خود واهل بيت ع نزديک واز وسوسه هاي شيطان دورم کنه ايا دعايي کاري ومدامت درچه کاري باعث ميشه اين خواب رو ببينم واينکه دلم ميخواد خدايي زندگي کنم به دنيا وچيزهاي بي ارزش کاري نداشته باشم همه هدفم رضايت خدا واهل بيت ع چه کار کنم که خدا مرا به مراتب بالاي معرفت برساند ؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: احکام

تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 | 23:3 | نویسنده : احمد صداقت نشان |